Aktualności

Remote Helpdesk – szybkie oraz bezpieczne wsparcie serwisu

Szyfrowane połączenie, transmisja dźwięku
i obrazu, łączność pomiędzy serwisem i ekipami serwisowymi naprawiającymi sprzęt wojskowy – to wszystko może zapewnić rozwiązanie Remote Helpdesk i OBRTrain opracowane przez OBRUM. Ten nowy produkt spółki powstał jako odpowiedź na rodzące się potrzeby w związku z wojną na Ukrainie, ale też z myślą o efektywnym wsparciu Sił Zbrojnych RP w obszarze napraw i utrzymania pojazdów bojowych i inżynieryjnych.
System Remote Helpdesk ma umożliwić udzielenie szybkiego wsparcia serwisantom zwłaszcza wozów bojowych, znajdujących się w bliskim zasięgu działań wojennych. Dzięki temu rozwiązaniu możliwe jest zdalne kierowanie pracą, dzielenie się wiedzą merytoryczną, przekazywanie precyzyjnych wskazówek czy prowadzenie szkoleń. Oprócz transmisji obrazu i dźwięku, OBRUM może zapewnić system OBRTRain, który wizualizuje za pomocą grafiki 3D budowę i procedury związane z obsługą urządzeń mechanicznych, w tym elementów pojazdów czy broni. Dzięki temu rozwiązaniu przedstawiciele serwisu zyskują dodatkową możliwość efektywnego prezentowania elementów mechanicznych i procedur naprawy.
Zastosowanie Remote Helpdesk wraz OBRTrain zapewnią skrócenie czasu akcji serwisowych, przedłużenie żywotności sprzętu wojskowego, przyniesie możliwość kontroli sposobu prowadzenia napraw i przeglądów, a także ograniczy konieczności transportu sprzętu.
Remote Helpdesk to rozwiązanie, które może służyć nie tylko do zdalnego kierowania pracą, ale także znakomicie sprawdzi się jako narzędzie do przeprowadzania szkoleń i podnoszenia kwalifikacji ekip przeprowadzających naprawy.