Kariera

Specjalista ds. BHP i OCHRONY PPOŻ

Nasze oczekiwania:
  • Wyższe wykształcenie kierunkowe lub podyplomowe w zakresie BHP
  • Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze BHP i PPOŻ
  • Uprawnienia inspektora ochrony PPOŻ
  • Praktyczna znajomość przepisów BHP i PPOŻ
  • Znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność
Mile widziane:
  • Znajomość zagadnień z zakresu ochrony środowisk
Twoje Zadania:
  • realizacja zadań służby BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
  • doradztwo, proponowanie rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
  • budowanie świadomości bezpieczeństwa pracy wśród pracowników
  • zarządzanie dokumentacją związaną z obszarem bezpieczeństwa i higieny pracy
  • przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad
  • przeprowadzanie postępowań powypadkowych
  • tworzenie wewnętrznych procedur, regulaminów i instrukcji w zakresie BHP i PPOŻ
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w formie umowy o pracę;
  • pracę od poniedziałku do piątku;
  • stałe godziny pracy;
  • przyjazną atmosferę w pracy;
  • udział w szkoleniach certyfikujących, zawodowych;
  • dofinansowania do studiów wyższych i podyplomowych;
  • adaptacja – wdrożenie i szkolenie niezbędne do świadomej i bezpiecznej pracy;
  • ubezpieczenie na życie oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków dla pracownika i jego najbliższych w PZU;
  • pakiet prywatnej opieki medycznej;
  • karty Medicover Sport;
  • pracownicze plany kapitałowe w PKO TFI
  • możliwość skorzystania z dofinansowania w ramach Zakładowego Fundusz Świadczeń Socjalnych:
    • wypoczynku urlopowego;
    • dofinansowania do wypoczynku dzieci i młodzieży;
    • imprez kulturalno-oświatowych;
    • w trudnych sytuacjach życiowych możesz liczyć także na wsparcie pracodawcy poprzez uzyskanie szybkiej pomocy finansowej w postaci zapomogi.
  •  
Aplikuj