Kariera

Pełnomocnik ds. SZJ, Kontroli Obrotu i WSK

Nasze oczekiwania
  • wykształcenie wyższe – mile widziane techniczne lub kierunkowe (zarządzanie jakością);
  • doświadczenie na stanowiskach związanych z SZJ;
  • znajomość norm: ISO 9001:2015;
  • znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie, w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się;
  • umiejętność pracy w zespole oraz organizacji pracy własnej;
  • znajomość pakietu MS Office;certyfikat audytora i pełnomocnika ds. zarządzania jakością;
  • mile widziana znajomość wymagań AQAP 2110:2016 oraz kryterium WSK.
Twoje Zadania
  • monitorowanie, modyfikowanie i doskonalenie SZJ oraz WSK;
  • nadzór nad dokumentacją systemu jakości (opracowanie i aktualizacja);
  • prowadzenie audytów wewnętrznych i ocena działań korygujących;
  • przygotowanie i realizacja przeglądu zarządzania;
  • nadzór nad procesem szkoleniowym w zakresie SZJ;
  • prowadzenie działań projakościowych;
  • proponowanie metod poprawy funkcjonowania systemu zarządzania jakością;
  • współpraca z jednostkami certyfikującymi i nadzór nad certyfikacjami w organizacji.
To otrzymasz
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • pracę od poniedziałku do piątku;
  • ruchomy czas pracy – rozpoczynamy pracę w godzinach 6:30 – 7:30;
  • szkolenia certyfikujące, zawodowe;
  • wsparcie finansowe dla pracowników podnoszących kwalifikacje zawodowe;
  • udział w ciekawych, strategicznych projektach w tym międzynarodowych;
  • możliwość wpływu na proponowane i dostarczane rozwiązania;
  • pakiet benefitów pozapłacowych (prywatną opiekę zdrowotną, karty MultiSport, możliwość ubezpieczenia na życie, dofinasowania dojazdów do pracy);
  • świadczenia z ZFŚS – m.in. wczasy pod gruszą, dofinansowanie do wypoczynku dzieci, pożyczki na cele mieszkaniowe itp.
  • dofinansowanie nauki języków;
  • pakiet wdrożeniowy – szkolenia i instruktaże wdrożeniowe, wsparcie opiekuna.
Aplikuj