Kariera

Specjalista ds. umów

Nasze oczekiwania:
  • wykształcenie wyższe: prawnicze/administracyjne lub polonistyczne;
  • samodzielność i zdolności organizacyjne (umiejętność planowania, koordynacja działań, umiejętność ustalania priorytetów, terminowość, dokładność, skrupulatność);
  • bardzo dobre umiejętności analityczne;
  • komunikatywność;
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca swobodną komunikację;
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office).

Mile widziane:

  • co najmniej roczne doświadczenia w biurze prawnym.
Twoje Zadania:
  • sporządzanie projektów umów, pism, pełnomocnictw oraz innych dokumentów związanych z bieżącą działalnością spółki;
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem umów i prowadzenie rejestru umów i pełnomocnictw;
  • wsparcie w zakresie przygotowania dokumentów – wewnętrznych aktów prawnych;
  • opracowywanie i redagowanie tekstów pozyskiwanych od specjalistów;
  • kontrola aktualności i poprawności dokumentów.
Oferujemy:
  • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy;
  • stabilność i bezpieczeństwo zatrudnienia;
  • pracę od poniedziałku do piątku;
  • elastyczne godziny pracy;
  • szkolenia certyfikujące, zawodowe;
  • wsparcie finansowe dla pracowników podnoszących kwalifikacje zawodowe;
  • pakiet wdrożeniowy – szkolenia i instruktaże wdrożeniowe, wsparcie opiekuna;
  • pakiet benefitów pozapłacowych, również dla najbliższych – prywatną opiekę zdrowotną, karty Medicover Sport, możliwość ubezpieczenia na życie, dofinansowania dojazdów do pracy.
Aplikuj